Παράδοση

Οι αποστολές πραγματοποιούνται με την μεταφορική εταιρεία ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.
Με την αποστολή της παραγγελίας σας, ενημερώνεστε με τον αριθμό αποστολής μέσω E–Mail.
Η παράδοση γίνεται εντος 1 εώς 3 εργάσιμων ημερών. Εργάσιμες θεωρούνται οι ημέρες Δευτέρα έως και Παρασκευή πλην αργιών (εθνικών και τοπικών εορτών). 

Ακυρώσεις / Μη παραλαβές

Δεν γίνεται αποδεκτή η ακύρωση παραγγελίας η οποία έχει τιμολογηθεί/συσκευαστεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών από εμάς.

Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής, αδιαφορίας παραλαβής της παραγγελίας ή όμοιας κακόβουλης πράξης από την πλευρά του πελάτη, η redress.gr διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη προκειμένου να διεκδικήσει ζημίες που ενδεχομένως να έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας του πελάτη.

H redress.gr διατηρεί το δικαίωμα να μην εκτελεί παραγγελία πελάτη με ιστορικό επαναλαμβανόμενων αρνήσεων παραλαβής, ακυρώσεων, ή/και επιστροφών.

Πολιτική επιστροφών και υπαναχώρησης

Μπορείτε να κάνετε επιστροφή προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Όλες οι επιστροφές πρέπει να αιτηθούν πριν στείλετε τα προϊόντα σας πίσω σε εμάς. Σημειώστε ότι οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνον εφόσον:

  1. Έχετε επικοινωνήσει με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 211 3332187 ή μας στείλετε email στο info@redress.gr.
  2. Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος (συσκευασία και απόδειξη αγοράς, καθώς αποτελούν μέρος τους προϊόντος).
  3. Δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους παρέμβαση στο προϊόν.
  4. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί πέραν της δοκιμής.
  5. Αποστείλετε το προϊόν μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής με την οποία συνεργαζόμαστε  ( το σχετικό κόστος αποστολής ανέρχεται στα 4€ , το οποίο επιβαρύνει εσάς και θα αφαιρείται απο το πόσο πίστωσης αξίας των προϊόντων).
  6. Το προϊόν δεν αποτελεί προϊόν προσφοράς (ΔΕΝ πραγματοποιούνται αλλαγές καθώς και επιστροφές χρημάτων).
  7. Για παραγγελίες μέσω τηλεφώνου, Instagram και Facebook δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων, μόνο αλλαγές με κάποιο άλλο προϊόν.

Πολιτική ανταλλαγών

Είναι δυνατή η ανταλλαγή του προϊόντος σας (αρχικό προϊόν) με άλλο προϊόν (νέο προϊόν) υπό ορισμένες προϋποθέσεις κατά την πλήρη διακριτική μας ευχέρεια. Η ανταλλαγή υπόκειται πάντα στη διαθεσιμότητα του αποθέματος. Το αρχικό προϊόν πρέπει να επιστραφεί σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών. Εάν δεν επιστρέψετε το αρχικό προϊόν σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών μας ενδέχεται να μην σας αποζημιώσουμε (πλήρως) ή να σας χρεώσουμε για το νέο προϊόν. Η τιμή του νέου προϊόντος θα ισούται με την τιμή του αρχικού προϊόντος, ακόμη και αν  η τιμή ή/και οι ισχύοντες φόροι έχουν αλλάξει. Το κόστος της ανταλλαγής χέρι με χέρι ανέρχεται στα 4€.

Κατεστραμμένα ή ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση που φτάσει στα χέρια σας ελαττωματικό προϊόν (π.χ. φθορά κατά τη μεταφορά), επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 211 3332187 το αργότερο εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο αντικατάστασής του χωρίς καμία επιβάρυνση σε εσάς.

Για καλύτερη εμπειρία κατά την πλοήγησή σας στην ιστοσελίδα μας, χρησιμοποιούμε την τεχνολογία cookies.

Σύνδεση

Μενού

Το καλάθι μου

Το καλάθι είναι άδειο